متن اهنگ شاهکار بینش پژوه(وسط قلبم..)

♥شــــقــایــــق هـــای عــــاشـــــق♥

♥ یـ ـــکـ ــی بـ ــــودـ ... هـ ـــنـ ــوزم هـ ــسـ ــت ♥بـه يـاد شقــايـق♥

متن اهنگ شاهکار بینش پژوه(وسط قلبم..)

عشق تو وسط قلبمه درست همین جا همین تو

بیا که بوسیدنت دیگه برام داره  حکم دارو

قربون مدل خنده هات خوش اخلاق مهربون

تو رو یه شب خدا فرستاد با روبان از آسمون

صد بار دیگه هم دنیا بیام من فقط خود تو رو میخوام

نه کمتر و نه بیشتر از این همین که هستی همین

تمام خوشگلا یک طرف تو زیبا یک طرف

راست بگو چیکار کردی باما پدر سوخته ی بی شرف

صد بار دیگم دنیا بیام من فقط خود تو رو میخوام

نه کمتر و نه بیشتر از این درست همین که هست همین

عشق تو وسط قلبمه درست همین جا  همین تو

یه بوسه بده واسه مریض میخوام

آخه بوسه هات داره حکم دارو

تنها تو میدونی چه جوری جا بشی تو آغوشم

این گیلاسو به سلامتی خودتو خودم مینوشم

عشق تو وسط قلبمه همین جا درست همین تو

آخ اگه بدونی چه کرده با من اون چشم وابرو

برای من هر کجا کنار تو بهشته

آدما خیلی بدن تو یه دونه فرشته

تو که هستی حال من خوبه خوب تو که نیستی بده بد

کاش میشد کنج آغوش تو بخوابم تا ابد


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ نوشته شده در پنج شنبه 23 خرداد 1392برچسب:شقایقهای عاشق,ساعت 1:47 PM توسط |